31 Ağustos 2013 Cumartesi

YAPTIĞIM KÜÇÜK İŞLER :)


 PAPATYA ŞEKİLLİ İĞNELİK 
 KABAK ŞEKİLLİ İĞNELİK

KOT KUMAŞTAN YAPILMIŞ IVIR ZIVIR KUTUSU !!


NOT:KISA BİR ZAMAN SONRA YAPILIŞLARINIDA YAYINLAYACAĞIM :)) İYİ GÜNLER:)

2 yorum:

  1. bütün çalışmalarınız çok güzel yasemin hanım.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil