Herkese merhabalar, ilk blog yazıma ahşap rölyeflerimi
beğeninize sunarak başlıyorum. Bundan 2 sene önce gittiğim rölyef kursunda
yaptığım çalışmalardan bazılarını paylaşacağım. Fazla söze gerek yok buyurun…
Fotoğrafları üzerilerine tıklayarak büyütebilirsiniz. Ayrıca yapılışlarını da ilerleyen zamanlarla paylaşacağım. Sevgiler...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder