30 Ocak 2013 Çarşamba

Öyle yaşa ki…



Benim çok hoşuma giden ve hayat felsefimi anlatan bu güzel dizeleri paylaşıyorum sizinle, sevgiler...

Akıntılar yön vermesin, ne sana ne de yarınına. 
Soru işaretleri kalmasın aklında.

Dönüp baktığında arkaya, mutlaka bir açıklaman olsun.

Ne olursa olsun hayatın senin olsun.

Kimseye açıklama yapmak zorunda hissetme kendini.

Bırak onlar çözsünler seni.

Sen sadece kendi cümleni anla.

Öyle yaşa ki, bir tek özne olsun cümlende, onca yüklemin içinde…


alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder